9/3/07

Περί οργασμού...

Ο ψεύτικος γυναικείος οργασμός είναι απλά η αφορμή για τις παρακάτω σκέψεις μου. Μου τον θύμισε πρόσφατη ελληνική διαφήμιση που σαφώς κοπιάρει τον αξεπέραστο οργασμό της γλυκιάς Μεγκ Ράϊαν σε κατάμεστο εστιατόριο. Οκ οι γυναίκες μπορούν άνετα να προσποιηθούν ένα οργασμό σε αντίθεση με τους άντρες (που θέλοντας και μη ο κόπος μας φαίνεται...).

Είναι όμως γενικότερα όντα που μπορούν να κάνουν το ψεύτικο να φαίνεται τόσο απίστευτα αληθινό; Και γιατί όποιος άντρας μπορεί να καλύπτει υπέροχα τα ψέματα που λέει είναι είτε αδελφή είτε λένε ότι έχει γυναικείο μυαλό;

Το ψέμα είναι σίγουρα τέχνη και πέρα από το κατά συνθήκη (ή αναγκαίο) υπάρχει το άλλο που από ένα σημείο και μετά γίνεται συνήθεια, βιώμα και εν τέλει αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα.

Γνωρίζω ανθρώπους που τα λένε ενώ έχουν την επίγνωση ότι όλοι οι υπόλοιποι καταλαβαίνουμε ότι τα λένε και είναι ευχάριστο σαν γεγονός (συνήθως γελάει κι ο ίδιος όταν λέει το ψέμα). Υπάρχουν άλλοι που το κάνουν όμως με απίστευτη τεχνική και μένεις άφωνος με αυτά που σου αραδιάζει, λες κι έχουν τελειώσει σχολή ψέματος ένα πράγμα.

Τώρα γιατί γράφω τέτοιες σαχλαμάρες και τι μ' έπιασε ξαφνικά με το ψέμα; Μάλλον βαρέθηκα να το λαμβάνω σε κάθε του μορφή και προτιμώ την ντομπροσύνη: αν έχεις κάτι μαζί μου έλα και πες το μου κατάμουτρα και μη βάζεις τρίτους, μέσα, τρικλοποδιές και άλλα δήθεν - πλάγια - και δεν ξέρω τι άλλη αηδία σκεφτείς για να μου τη φέρεις.

Και κυρίως: μη δικαιολογείς τον εαυτό σου ότι δήθεν τα κάνεις όλα αυτά για να προστατέψεις είτε εμένα είτε τον άλλο. Τα είπα και ξέσπασα...

Άντε καλό Σαββατοκύριακο και καλούς αληθινούς οργασμούς σε όλους

10 σχόλια:

  1. Θα μου την έσπαγε πολύ να μην έχει κάποιος τα @rxidi@ να μου πει κατάμουτρα πως έχει πρόβλημα μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχεις καλέ μου blueprints! Και για τον οργασμό και για την ειλικρίνεια. Ααα και τώρα που είπα οργασμό θυμήθηκα, με τις φωτογραφίες τι θα κάνεις βρε παιδί μου, πότε θα τις στείλεις, περιμένει η ομογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ.

    με το ψέμα δεν τα πάω ούτε γω καλά.
    δε μου αρέσει να το ειπράττω, ούτε είμαι καλή στο να το σερβίρω.
    αν και έχω πει ψέμματα κατα καιρούς διότι δεν είμαι αγία, αυτό δεν το αρνούμαι.

    όσο για το θέμα του οργασμού πιστεύω οτι είναι θέμα υποκριτικής και όχι ψέμματος.
    τώρα, τι θέση έχει η υποκριτική σε μια σχέση? καμμία θάλεγα κανονικά, αλλά επειδή κάποια πράγματα λειτουργούν και απο τις δύο πλευρές έχω να πω το εξής:

    αν ο άντρας που έχεις δίπλα σου είναι αρκετά ώριμος να δεχτεί οτι κάποιες φορές συμβαίνει να μη φτάνεις σε οργασμό, για διάφορους λόγους και να μη φρικάρει αντιδρώντας είτε επιθετικά (είσαι ψυχρή) είτε ενοχικά (τι δεν έκανα σωστά, δεν είμαι αρκετά ικανός)τότε δεν προκαλεί μια υποκριτική συμπεριφορά απο τη μεριά της γυναίκας.
    αν βέβαια η γυναίκα υποκρίνεται έτσι κιαλλιώς, τότε το πρόβλημα είναι δικό της.
    όλα είναι θέμα σωστής επικοινωνίας, επαφής και συμπεριφοράς ανάμεσα στο ζευγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nicola μου τα ίδια και χειρότερα, έξαλλος γίνομαι
    sikia μου δεν το ξεχνώ, πηγμένος είμαι... και δεν προλαβαίνω
    jojo δεν κατηγορεί κανείς και κανέναν για οποιαδήποτε συμπεριφορά, εννοείται ότι κατά συνθήκη και μικρά ψεμματάκια όλοι λέμε κατά καιρούς... αλλά όσον αφορά συμπεριφορές - είτε φιλικές είτε γκομενικές - είναι απαράδεκτη οποιαδήποτε υποκρισία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τυχερή που είμαι που δεν χρειάστηκε ποτέ να προσποιηθώ οργασμό!!!!!
    Μου έλειψες!!!!!! Σμουάτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστω για την ευχή και ανταποδίδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. satya μου κι εμένα, ελπίζω να τα πούμε αν ηρεμήσεις κι εσύ λίγο...
    yo!reeka νά'σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ένας πρωην το έκανε και μάλιστα με πολύ πειστικό τρόπο! μην βιαστείς να πεις οτι είμαι ηλίθια (ειμαι I know) αλλά μέχρι εκεί καταλαβαίνω...
    Παρόλα αυτά κάποιες φορές με ξεγελαγε ;)
    Το παραδέχτηκε μετά απο χρόνια που είχαμε χωρίσει σε μεθύσι τρελό!!
    Το "συναρπαστικό" είναι οτι το έκανε παντού και πάντα.. για τον ίδιο λόγο που το κάνουν και οι γυναίκες : του ήταν δύσκολο στην πραγματικότητα και προτιμούσε να τελιώνει μια ώρα αρχίτερα με την πράξη και να είναι (?) και όλοι ευχαριστημένοι
    Καλό ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου φαίνεται απίστευτο, όχι αυτό που έκανε - δικός του λογαριασμός, που σε ξεγέλαγε εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε