2/3/08

Κλειστό μέχρι νεωτέρας...

Η αγαπητή mindstripper μου απάντησε ως εξής σε σχόλιό μου:
Blueprints, δεν ξέρω αν σου έχει τύχει ποτέ να αισθανθείς ότι η εγωπάθεια των πολλών σε συνδυασμό με τη δική σου ανοχή, έχουνε απλώσει πλοκάμια τριγύρω σου κι έχουν γίνει δεύτερη φύση σου. Απ' αυτή τη φύση ξεφεύγω εδώ που έχω έρθει. Κι όλα τα δικά μου, αυτά που ήτανε μέσα μου βαθιά, ξεθυμαίνουνε σιγά σιγά, σαν τα εξανθήματα. Δεν ξέρω αν βγάζεις νόημα. Εγώ τώρα ξεκινάω.

Επειδή νιώθω να βρίσκομαι κάπως στην κατάσταση που περιγράφει η πρώτη πρόταση κι επειδή ο Μάρτης δεν μπήκε όσο ελπιδοφόρα περίμενα, λέω να κάνω ένα μικρό διάλειμμα από δω και απλά να σας διαβάζω και σχολιάζω όποτε έχω το κέφι.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα, φιλιά σε όλους και όλες

25 σχόλια:

  1. Όλοι κλείνετε?
    Ελπίζω να είσαι καλά. Ξέρεις πού θα με βρεις, αν νομίζεις ότι μπορώ να βοηθήσω.
    Να είσαι καλά.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο είπα εγώ ότι η λακωνικότητα δεν θα σου βγει σε καλό.


    λυγμ κλαψ θα με λείψεις. μπεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σνιφ ξέχασα να πω:
    σνιφ σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω δεν ενημερωθηκα οτι δεν επιασες τον Μαρτη οπως θα πρεπε...

    Να σου πω και το εξης, οταν ολα πανε καλα στην προσωπικη σου ζωη, δεν υπαρχει και λογος να καθεσαι τοση ωρα εδω, εως και καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκατά! Την Παρασκευή είναι το Blogville σου κι εσύ φεύγεις?

    Τσκ τσκ τσκ...

    Μα καθόλου τακτ λεμε...

    Καλή εβδομάδα ;-)
    Θα σε φτιάξω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέεεεεεε, καλέ λέω, που παααααααααας?
    Ποιος σε πείραξε? Ο Πρόβατος? Ποιος? Πες μου να του επιτεθώ με τη γόβα στιλέτο πάραυτα!
    Blueprintsouliiiiii come back, ή τουλάχιστον ας πάμε επιτέλους στο μοναστήρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/3/08, 8:46 π.μ.

    Σιγά μην τον βίασα κιόλας.
    Η Τανίλα φταίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιιιιιιιιιι!!!!!
    Τι είπες ΡΕ ;
    Σε λίγο θα πείτε ότι τον "έφαγα" κι αποπάνω.
    Η σικιά φταίει που είναι needy kai τον έβγαλε και στο κλαρί, .... ε στη μπλογκβιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εσύ τέκνον Βρούτε? Θα μας λείψεις και ελπίζω να μην σου κρατήσει για πολύ αυτή η φάση... Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/3/08, 11:48 π.μ.

    take care

    until you come back

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω θα σας πω τι συμβαινει.
    Τον ξεμυαλισε η τανιλα, τον εκμεταλλευτηκε και μετα τον πεταξε σαν στυμενη λεμονοκουπα, η αντροτραγανιστρα!
    blueprints, take your break.
    Περιμενουμε να επιστρεψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιαννάκη μου.... όλα καλά;;; λοιπόν διακρίνω μια πτώση κεφιού;;; γιατί;;; τέλος πάντων εσύ ξέρεις καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. d dbllxn jlxiw999 yy9iyn-js hbblj
    jbbxkbkak hikiihi oppqsqks.....9037372770hokjd m,s,mn......kjbdkö
    :-(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ερχονται στιγμές που ο καθένας μας -για τους δικούς του λόγους- σιωπά...
    Θα μου λείψεις, γιατί περνούσα καθημερινά απο τη γειτονιά σου να ρίξω μια ματιά στο παραθύρι σου.

    Ελπίζω όταν θα σου ξανάρθει το κέφι,
    να έχει έρθει και το δικό μου και να τα ξαναπούμε με το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "να αισθανθείς ότι η εγωπάθεια των πολλών σε συνδυασμό με τη δική σου ανοχή, έχουνε απλώσει πλοκάμια τριγύρω σου κι έχουν γίνει δεύτερη φύση σου."

    Γνώριμο συναίσθημα...
    Νομίζω φεύγει μετά από λίγο...
    Άρα ελπίζω πως σύντομα θα σε ξαναδιαβάσουμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δύσκολη απόφαση. Αλλά αν είναι για να νοιώσεις καλύτερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εσύ; Μα τι πάθατε όλοι... Περονόσπορος έπεσε εδώ μέσα; Άντε γρήγορα να πάρεις τα πάνω σου... ποιος θα μου αφήνει εμένα μεγάλες αγκαλιές στα comment; ποιος ε;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://d?e?3a00t??h/blog??countdown "Δύο σώματα... μία ψυχή... Love you"

    Union

    Η ιστορία ξεκίνησε...
    οι bloggers ο ένας μετά τον άλλο πέφτουν νεκροί...
    τι συμβαίνει; ποιός άφησε το link και γιατί τους σκοτώνει;

    Θα επιζήσει o blueprints για να δει το φως της επόμενης μέρας;

    http://toumanidis.blogspot.com/2008/03/121-13-blogspotcom_04.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ..τι έγινε?..
    Σε φιλώ και οποτε νιώσεις ξανά την ανάγκη για επικοινωνία .. να προσέχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. elpizw ola na einai kala...kai egw amfitalanteyomouna stin idia skepsi. telika dne kserw ti yperisxyei. we'll b e around for u.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αμα κλείσετε, παρακαλώ θέλω να αγοράσω τον πάγκο τον μεγάλο τον μπλ, αυτό που έβαζες τα ποτά :)
    c u around, καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/3/08, 10:41 π.μ.

    Εε... το ξέρεις ότι περνάμε κάθε μέρα από 'δω, ε; Κι ας είμαστε καινούργιοι στην πιάτσα κάποιοι, έχουμε αποκτήσει συμπάθειες..

    Αλλά δεν πιέζουμε ποτέ κανένα γιατί είμαστε και ευγενικές ψυχές!

    (Ο πληθυντικός είναι της μεγαλοπρέπειας: εμείς οι βασίλισσες)

    Καλή αποτοξίνωση εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, σε εσάς που αφήσατε σχόλιο εδώ, που στείλατε mail, που πήρατε τηλέφωνο, όσο να' ναι το ενδιαφέρον σας μου δίνει κουράγιο για τη συνέχεια, να περνάτε τέλεια
    υ.γ.: ούτε ο πρόβατος ούτε η τανίλα είναι οι ένοχοι, είναι κι οι δυό πολυ-αγαπημένοι
    υ.γ.: επανέρχομαι σε πολύ λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε