16/7/09

Απονομές Μέρος Β'

Η αγαπητή ταξιδιάρα / κορινόσκυλο / ονομαστέ την αν μπορείτε, μου απένειμε άλλο βραβείο αυτή τη φορά. Πρόκειται για λαμπρότερο του προηγούμενου, τουτέστιν μια κορώνα... Τώρα υποτίθεται ότι θα πρέπει να αναφέρω πέντε (5) μουσικές, βιβλία, ταινίες που μου αρέσουν... Παιδιά δεν είναι ότι βαριέμαι, πάντα εξάλλου συμμετέχω σε αυτές τις σκυτάλες, απλά το συγκεκριμένο το έχω ήδη εξαντλήσει στο παρελθόν (εντελώς με αυτά τα θέματα), άλλωστε τα γράφω και στο προφίλ μου, οπότε θεωρώ ότι είναι υπερβολή να τα ξαναλέω.
Ας παίξουν λοιπόν, αν θέλουν, οι νεότεροι, όπως ο μικρός αλήτης, ο τρελό-ημερολογιάκιας, ο ηφαιστίωνας, η Τζίνα (πάψε, κρύβω χρόνια τώρα...), κι ο g.p. (άντε τουλάχιστον πήρατε μια κορώνα...).

Κατά τ' άλλα ας τα λέμε καλά. Ενόψει καύσωνος και θεού (ποιος με φώναξε;) θέλοντος, μπορεί να πάμε για κανένα μπανάκι αυτό το Σ/Κ (το πρώτο θα είναι...) στις μαγευτικές παραλίες της Κορινθίας ή της Ευβοίας. Επίσης αύριο το βράδυ προβλέπεται μαχητική συνάντηση με αδίστακτους συναδέλφους (από εδώ γύρω) όπου τα φτυάρια (και τα πηρούνια βεβαίως) θα έχουν την τιμητική τους. Αλλά μια ο καιρός μια η πολύ δουλειά νιώθω μια εξουθένωση να την πω; μια δεν-θέλω-να-κάνω-τίποτα-όμως να την πω; μια περίεργη κατάσταση βρε παιδί μου. Σίγουρα η μια ημέρα & μια βδομάδα μέχρι τις 15ήμερες (μισώ καθηγητές και δασκάλους σας το είπα;) διακοπές μου θα περάσουν από αργά έως βασανιστικά αργά, αλλά είναι ένας στόχος.
Σας φιλώ γλυκά (φορώντας πάντα την κορώνα στο κεφάλι) και σας εύχομαι να περνάτε όμορφες μέρες και νύχτες. Ελπίζω να επιστρέψω τουλάχιστον μαυρισμένος...

13 σχόλια:

  1. να βάλεις αντηλιακό, να φοράς καπελάκι και να απολαύσεις θάλασσα, ήλιο, ξεγνοιασιά!
    πολύ καλό μπάνιο! και γενικότερα πολύ καλά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την πρόσκληση!
    Να πάτε να πάτε και να κάνετε και βουτιές για εμάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ τον καύσωνα που έρχεται σκέφτομαι.. πρρρ...Να πας για μπάνιο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και να θυμάσαι: όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές...
    6 και νύχτωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στη θάλασσα, στη θάλασσα γρήγορα!!! Άκου εκεί "θα είναι το πρώτο μπάνιο"... Πας καλά παιδί μου;;
    Φύγε γρήγορα, όπως είσαι τώρα!!! Με τάραξες μιλάμε!!!

    Σε φιλώ καλό μου, καλά να περάσεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να περνας καλα φιλτατε.
    Με..η; χωρις μπανια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να προσέξεις να μην καείς από τον ήλιο, μόνο :)

    Τα φιλιά μας, και την αγάπη μας -και στην Ταμαρ!
    ;)

    (χμμμ... κορώνα στο κεφάλι σου, που λένε; Να το προσέξουμε αυτό! :pp)
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια για την κορόνα σου


    Θα την συνεχίσω την σκυτάλη εννοείται....
    Δεν στο εχω πει αλλα και εγω μισώ καθηγητές και δασκάλους...

    Να δώσεις πολλά φιλια στα Χάσκι και να περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έτσι να πέφτει το βραβείο σύννεφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. pote tha kanoume kamia synatisi na pesei kana ftyari kai me mas? xexex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. basnia δεν ακολούθησα τις συμβουλές αλλά καλά πέρασα, ελπίζω το ίδιο κι εσύ

    Hfaistiwna να είστε καλά, κάναμε για όλους...

    Roadartist ήταν δύσκολο το θέμα, αλλά τώρα με το αεράκι όλα καλά

    χρυσόψαρο πως πέρασαν κι αυτές κι οι επόμενες ούτε που το κατάλαβα

    korinoskilo σ'ευχαριστώ καλή μου, επίσης

    wintersea ναι, η αλήθεια είναι ότι το άργησα πολύ φέτος, αλλά ήταν να κάνω την αρχή, τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kosta α γειά σου, αλλά για την υγεία το κάνω αγαπητέ, είμαι βλέπετε και σε μια ηλικία όχι πια νέος όπως εσύ, να είσαι καλά

    νατασσάκι δεν κάηκα, την χαίρομαι, όσο για την κορώνα, πάντα προσέχω, δεν είμαι και κανείς ψωνισμένος, φιλιά στην οικογένεια, τα λέμε

    αλητάκο σε ευχαριστώ για όλα (όντως είναι ενοχλητική κάστα ανθρώπων, και το χτυπούν όποτε μπορούν...)

    mahlerτι να κάνω, το θέλω; στο επόμενο θα αρχίσω να ευχαριστώ τους γονείς, το μάνατζερ, κλπ, σας ασπάζομαι αγαπητέ μου

    fava εννοείται ότι πρέπει να την κάνουμε αυτή τη συνάντηση, να περνάς όμορφα

    κινέζε όπως; μου τα λες λίγο κινέζικα και δε σε καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε