9/7/12

Κατερίνα, η βασίλισσα του χορού και των avatars

Τι να αναφέρω τώρα για την Κατερίνα μας; είναι και σαν δική μου αδελφή να πω την αλήθεια οπότε δεν θα μπορέσω να είμαι απόλυτα αντικειμενικός (ναι οκ, πάλι τη βοήθεια του κοινού θα ζητήσω). Σαν 2η νικήτρια της τελευταίας προγραμματισμένης εκπομπής των Ραδιοτυπιών της οφείλω μια μικρή παρουσία του προφίλ της - όπως έκανα και για τον νικητή και συνάδελφο Evil Chef.
Άρχισε στον χώρο του blogging μόλις φέτος τον Γενάρη, περισσότερο για να μπορεί να αφήνει με άνεση σχόλια στις ραδιοφωνικές μας εκπομπές (από τις πιστότερες ακροάτριες, δεν μπορώ να πω). Στο προφίλ δεν λέει καν δυο λέξεις για τον εαυτό της, δείγμα της σεμνότητας που την διακρίνει σαν άνθρωπο γενικά (όχι σαν κι εμάς τα ψώνια ένα πράγμα).
Η πρώτη της ανάρτηση ήταν η παρακάτω:

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Ένα τραγούδι για αρχή ...
Δε μου έφταναν οι ατέλειωτες ώρες ραδιοακρόασης (Λουστράκος, Ραδιοτυπίες και Όλα στο κόκκινο) είπα να ξεκινήσω και blog (τρομάρα μου) μέσα σε όλα! Βεβαίως, βεβαίως είναι τελικά πολύ πιο περίπλοκο από όσο φανταζόμουν και έτσι τώρα ελαφρώς πελαγωμένη προσπαθώ να βρω άκρη με όλα αυτά κουμπάκια. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με ένα τραγουδάκι για όλους τους νέους φίλους που γνώρισα μέσω Λουστράκου και που ωρίμασαν άθελά τους μέσα μου την ιδέα να αρχίσω να μοιράζομαι μαζί τους σκέψεις, μουσικές, εμπειρίες.To All my friends, λοιπόν :

(το τραγούδι ήταν το "All my friends - LCD Soundsystem" αφιερωμένο σε όλη την παρέα).

Έκτοτε έχει αναρτήσει άλλα 15 post, άλλοτε με μουσικές που τόσο αγαπά (για αυτό και τρελή φαν του διαδικτυακού μας ραδιοφώνου), άλλοτε με προβληματισμούς και σκέψεις της, πάντα ευαίσθητη, ρομαντική, προβληματισμένη με τα κοινωνικά θέματα, ευγενική και μετριόφρων. Συνήθως είναι απαισιόδοξη αλλά κάνει μεγάλες προσπάθειες να δει τα πράγματα αλλιώς, όταν κοντεύει να πιάσει πάτο βρίσκει κάτι και ξανασηκώνεται. Οι χορευτικές της δεξιότητες μας έχουν καταπλήξει, χορεύει σχεδόν όλα τα είδη διαδικτυακά (και μέσω των σχολίων βεβαίως που αφήνει στις εκάστοτε εκπομπές του sin radio) και με άξια παρτενέρ την marimar αλλάζει avatar πολύ συχνά, συνήθως αναλόγως του θέματος και μουσικού είδους της εκπομπής. Αγωνιώδης διεκδικητής των 01 φιλιών συνήθως τα χάνει από ΦΟΥΛΗ, αλλά έχει εισπράξει μερικές χιλιάδες από αυτά μέχρι τώρα ενώ είχε υπάρξει και νικήτρια του προηγούμενου διαγωνισμού των Ραδιοτυπιών. Ο Αρχιμήδης (βαφτισμένος από Ρία) είναι ο αφανής ήρωας αυτής της ιστορίας αφού υπομένει κάθε βράδυ (καλά σκοτώνοντας αιμοσταγή προβατάκια) τις ραδιοφωνικές της περιπέτειες. Άλλοι ήρωες αυτής της ιστορίας είναι ο @αγαπημένος ή Κυριάκος ή Cloud που λόγω αυτού ο Παναγιώτης της έχει δώσει και το προσωνύμιο Τσιριμπίμ. Τέλος γνωρίζουμε καλά ότι για ένα τουλάχιστον μισάωρο θα βρίσκεται απασχολημένη σε τηλεφωνική επικοινωνία (συνήθως η τρίτη ή τέταρτης της ημέρας γύρω στις 9 και κάτι το βράδυ) με την μητέρα...
Λόγω του ότι είναι αρκετά νέα στο χώρο του blogging δεν θα προσθέσω κάτι περισσότερο (γιατί πλέον θα έχει να κάνει με την προσωπική μου άποψη από την γνωριμία μας τόσα χρόνια), οπότε σας αφήνω να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας για την αγαπητή μας Κατερίνα.

Δροσερά φιλιά σε όλη την παρέα και που είστε: είναι κουραστικό να το "παίζετε" κάπως, αφεθείτε ελεύθεροι και απολαύστε την κάθε στιγμή και την κάθε σχέση που κάνετε στη ζωή σας.

Υ.Γ.1(σημαντικό): Το ξέρω ότι είναι πολύ δυσκολότερη η αυτοκριτική από την κριτική των άλλων, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να το κάνουμε όλοι λίγο περισσότερο μπας κι ισσοροπήσουμε;
Υ.Γ.2: (λιγότερο σημαντικό): FB δεν πρόκειται να κάνω με τίποτα όμως, μετά από αυτά που διαβάζω τελευταία σε φίλους και γνωστούς μου έχει φύγει κι ο τελευταίος ενδιασμός.

21 σχόλια:

  1. συμφωνώ με τη γνώμη σου για το FB - αλλόκοτη εμπειρία...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπλου μου τι να πω? φαντάσου με συγκινήμενη να χαχανίζω και να βλέπω αστράκια και καρδούλες γύρω γύρω χαχαχα! Όχι, τη φαντάζεσαι την εικόνα?
    Άραγε να το διαβάσω στον Αρχιμήδη ή θα επιβαρύνω τη θέση μου???
    Σε πνίγω στα φιλιά και, αν θες, σου ρίχνω και ένα χορό της επιλογής σου μόνο για χάρη σου έτσι για να δικαιολογήσω και τον τίτλο μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κουνιαδάκι μου είναι όλα τα λεφτά.χαίρομαι που συμπεθεριάσαμε τελικά κατερινάκι μου!!!
    σου στέλνω πολλά φιλιά από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έτσι είναι γιάννη μου. σε κάθε εκπομπή, αλλάζει άβαταρ ανάλογα με το θέμα της μουσικής. και φυσικά κανενα μισάωρο μιλάει με το σύννεφο στο φέιςμπουκ...

    αχ αρχιμήδη τι τραβάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλα μωρέ Γιάννη,τι να πω για το γλυκό Κατερινάκι μας,είχα την χαρά να την γνωρίσω από κοντά,είναι όπως την περιγράφεις,σεμνό, ταπεινό,ευχάριστο κορίτσι,θα ήθελα να ήταν η τρίτη κόρη μου,αλλά δεν βγαίνω μάνα μου τώρα, εχω και μια εγγόνα να προσέχω, και αυτό το κοριτσι δεν μπορώ να το συμμαζέψω από το fb,σκύψε να σου πω ένα μυστικό,θα απέχω από το φιλιοπαιχνίδι για να την κάνω να χαίρετε,αν υποψιαστώ ότι αυτό θα το εκμεταλλευτεί ο Παναγής θα φάω τα λυσσακά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aααα, Μπλού μου, πες τα!
    αυτό το σπορ, να αλλάζει τα αβατάρια της...
    αχ, θα σε δαγκώσω, Κατερινιώ...οχι θα σε τσιμπήσω... οχι ... χιιχιι!

    παιδί μου, παρακολουθούν μπλόγγια και μεγάλοι αθρώποι. Κάθε φορά, ψάχνω ποιος μου άφησε μήνυμα.
    μα στεθεροποιήσου κάπου..εε, ναι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ένα χαριτωμένο,γλυκό πλοπάκι,που πηδάει χαρούμενα δεξιά και αριστερά...
    αυτή τη γνώμη σχημάτισα πριν να έχω εικόνα,την ίδια κρατώ και τώρα που η εικόνα απέκτησε πρόσωπο...

    Είναι το Κατερινάκι μας,το δικό μας Κατερινάκι,που όταν αργεί να μπει σε κάποια εκπομπή,ψαχνόμαστε να δούμε τί συμβαίνει...

    Μικρό πλοπάκι μου,
    συνέχισε να χορεύεις και να χοροπηδάς χαρούμενο
    ( και μην ακούς τί λένε οι κακές οι γλώσσες...)...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αφού σας ευχαριστήσω όλους για τη συμμετοχή να πω στην Κατερίνα ότι όπως καταλαβαίνει "ομορφαίνει" με την συμμετοχή και την παρουσία της αυτήν κι άλλες παρέες της μπλοκόσφαιρας, Κατ. ρίξε κι ένα χορό ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπλου μου, η επιθυμία σας διαταγή!! Πέταξα τη σαγιονάρα, έβαλα τα χορευτικά μου και ήρθα παρά τη ζέστη να σας ξεσηκώσω για χορό, γιατί μόνη μου δε λέει! Όχι, τη λεπτομέρεια της είδες? Τα αστράκια που λέγαμε χαχαχα. Σε φιλω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Κουνιαδάκι, θα οργανώσουμε σχέδιο καλοπιάσματος του αδερφού γιατί αυτό το συμπεθεριό δε θα το άντεχα να χαλάσει..! Και να είσαι σεμνή και τιμία σαν την κουνιάδα χαχαχαχα
    @ Ρία, μη γελάς!! Σεμνή και τιμία είμαι, δεν είμαι καμια σουρλουλού. Λίγο τσιριμπίμ μόνο χαχαχα! Ο Αρχιμήδης λέει ότι κοιμάται ησυχος γιατί έχει εσένα άγρυπνο φρουρό :))
    @ Φούλη, πόσο υπέροχη παίζει να είσαι??? Έχω λίγο τον ασυμάζευτο, μην πω και ψέματα και πέσει φωτια να με κάψει ;)
    @ Ζουζούνα, το ξερω θα με δείρεις, αλλά δε μπορούσα να συγκρατηθώ!! Έκανα τρομερές προσπαθειες αλλά τα πάθη είναι πάθη. Μήπως να το κοιτάξω λιγο αυτο?
    @ Κουτάκι μου, και δεξιά και αριστερά και μπρος και πισω και γύρω απο τον εαυτό μου και απο τον καθένα σας χαχαχα! Το βράδυ στην οικογενειακή υπόθεση να πεις στο Λύκο να βάλει κανένα δυνατό να χοροπηδήξουμε και να χορεψουμε παρέα :)) Ζαλισμένα και ιλιγγιώδη lol !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/7/12, 9:01 μ.μ.

    Φιλε μου Γιαννη..

    Ειμαι της γνωμης,
    (κι εχω σοβαρα επιχειρηματα γι αυτο)
    πως μετα την συμπληρωση του εικοστου ετους στην γυναικα,
    θα πρεπει να "χαραζεται" σαν τατουαζ στο μετωπο της,
    ο δεικτης IQ.
    Ετσι,δεν θα εχουμε καμια δικαιολογια,
    λεγοντας πως απετυχε ο γαμος μας,
    επειδη εμεις κοιτουσαμε πανω της "κρυφα χαρισματα",
    οπως τα χοντρα της "μαλλια",
    η; η εντονη και δυνατη παλλομενη "προσωπικοτητα" της,
    καθως περπατουσε ηγεμονικα μπροστα μας;) ®
    ............
    Να περνατε τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aγαπητέ Ανώνυμε, αν δε γνωρίζεις το συμφαζόμενο, μην εκφέρεις άποψη γιατί και αυτό ενδεικτικό του IQ και του επιπεδου ενος ανθρωπου είναι! Επισης να περνας καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/7/12, 11:54 μ.μ.

    @ Κατερίνα
    Αγαπητη..Κατινα η;..Κατινγω..
    Το σχολιο που υπεβαλα,
    σε καμια περιπτωση δεν ειχε σαν αποδεκτη εσενα.
    Μου εισαι εντελως αδιαφορη.
    Du bist mir scheissegal!
    Στο λεω με αυτον τον τροπο,
    για να καταλαβεις οτι δεν παιζουμε με τις λεξεις σε ενα μπλογκ φιλικο εδω μεσα.
    Το ονομα μου ειναι Kostas Vrakas,
    και απο εκει που βρισκομαι ακομα,
    δεν μπορω να αφησω σχολιο
    με τον "λογαριασμο" μου..
    ......
    Αυτα εν ολιγοις.
    Αν θες πιο πολλα,
    δεν εχω αντιρρηση.
    Απλα ελα στον χωρο μου αν θες,
    γιατι δεν θελω να κανω καταχρηση του χωρου φυλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να σας ψάξω κύριε Κώστα! Το σχόλιο σας το θεώρησα υποτιμητικό για όλες όσες αφήσαμε επίσης το σχόλιο μας σε αυτην εδώ την ανάρτηση,όντας γυναίκες άνω των 20. Αυτό απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επικροτώντας τη πρόταση του φίλου Kostas Vrakas,θα πρότεινα επί προσθέτως και τον εγκλεισμό τους σε χώρους κατάλληλα διαμορφωμένους,ούτως ώστε πας τις ενδιαφερόμενος να δύναται να επιλέξει αναλόγως του χαραγμένου τατουάζ,που θα αντιστοιχεί προφανώς και στο δικό του ΙQ...

    Μοναδικό ίσως μειονέκτημα της μεθόδου,θα αποτελέσει η δυσκολία διαχωρισμού των δεικτών IQ των ενδιαφερομένων,από των του πέους μετρουμένων αναλογιών,αφού ως γνωστόν,λογίζονται και συλλογίζονται με την υπό του ομφαλού κεφαλή...

    Να έχετε κι εσείς ένα τέλειο βράδυ φίλτατε Kostas Vrakas,αισθανόμαστε βαθύτατα υποχρεωμένες που καταναλώσατε ελάχιστο από το IQ σας,στη προσπάθειά σας να μας αποκαταστήσετε αναλόγως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. λοιπόν δεν ξέρω τελικά, αλλά με κάθε παρουσίαση που κάνω σε ένα φίλο blogger δημιουργούνται εντάσεις και παρεξηγήσεις, η πρόθεσή μου ήταν άλλη όταν έκανα αυτό το "δωράκι", φυσικά δεκτές κι οι αντίθετες γνώμες αλλά όχι χωρίς αιτία: οι γενικεύσεις, οι χαρακτηρισμοί χωρίς λόγο και σκέψη και ιδίως όταν δεν γνωρίζεις αυτόν που απευθύνονται απλά με θλίβουν, φίλε Κώστα δεν σε είχα ούτε για μισογύνη ούτε για τόσο "κάθετο" στις απόψεις σου πόσο μάλλον για προσβλητικό.
    Θεωρώ ότι για αστείο πήγαινε και δεν σου "βγήκε", μια και δεν πιστεύω ότι είσαι από τους τύπους που κάνοντας ντόρο θέλεις να αποκτήσεις αναγνωσιμότητα (ξέρουμε καλά ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι ανάμεσά μας), αυτά κι ελπίζω να είστε όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ, αυτή η Κατερίνα, αυτή η Dancing Queen της παρέας. Αυτό το τελευταίο δεν της το συγχωρώ, της δώσανε τον τίτλο μετά από αδιαφανείς διαδικασίες και χωρίς να έχουν πρώτα δει τις δικές μου χορευτικές ικανότητες. Ας όψεται η Venus, με είδε λίγο μεγαλούτσικη, ένα βράδυ που της έδωσα το μπαστούνι μου για φύλαξη, και έτσι έχασα τον τίτλο μέσα απ' τα χέρια μου. Τόση ώρα αν παρατηρήσατε μιλάω για μένα!!!!! Έπρεπε να πω τον πόνο μου!!!!
    Λοιπόν το Κατερινάκι το γνώρισα στα σχόλια της εκπομπής του Παύλου, σαν Ανώνυμος ... μπλα μπλα υπογραφή Κατ. Της έκανα μια υπόδειξη, πώς από Ανώνυμος να γίνει το Κατερινάκι, και από εκείνη τη μέρα άρχισε να απευθύνεται και σε μένα μέσα από τα σχόλια, και ένιωσα μια απερίγραπτη τρυφερότητα για τη μικρή νέα μου φίλη. Μετά, από κάποια κουβέντα του Παύλου στην εκπομπή, κατάλαβα ότι ήταν αδελφή του. Έκτοτε τους αγαπώ και τους δύο, για διαφορετικούς λόγους τον καθένα και άσχετα από την συγγένεια τους.
    Την γνώρισα καλύτερα μέσα από το μπλογκ της (που αραχνιάζει καμιά φορά) και από προσωπικές επικοινωνίες. Βέβαια και μέσα από τη σελίδα του εργαστηρίου τους, την ΕΡΓΑΝΗ. Καλλιτέχνες οι άνθρωποι.
    Είναι της επικοινωνίας, γλυκιά, ευαίσθητη, έχει μια ψυχή γεμάτη καλοσύνη. Είναι έξυπνή, τρυφερή, με χιούμορ και ωραία πένα (είναι της φιλολογίας το παιδί).
    Αγαπάει τη μαμά της πολύ, και μάλλον είναι σωστές οι φήμες ότι μιλάει μαζί της στο τηλέφωνο και τρεις και τέσσερις και μη σας πω και πέντε φορές τη μέρα και γενικά αγαπάει την οικογένεια της πολύ, αλλά και τους φίλους της.

    Είναι φιλόζωη (σαν την κόρη μου) και σαν κόρη και φίλη μου τη αγαπώ. Είναι πολύ ξεχωριστή για μένα και με τιμάει με τη φιλία της.
    Οι μουσικές της προτιμήσεις, συναντώνται με τις δικές μου στα όρια διαφόρων δεκαετιών, λόγω και της διαφοράς ηλικίας μεταξύ μας. Όμως έχει καταλάβει τι μου αρέσει, και συχνά μου κάνει αφιερώσεις που μου ομορφαίνουν τη μέρα. Της αναγνωρίζω ότι ξέρει να χορεύει και άσχετα με ότι γράφω στην αρχή, ναι, ναι είναι μια Dancing Queen. ΄Όπως και ότι είναι πρώτη διδάξασα στις αλλαγές των avatar. Καλά δεν ήθελα πολύ να την ακολουθήσω στον...... κατήφορο. Έχουμε και μια κοινή αγάπη, τη φωτογραφία, που εγώ έχω εγκαταλείψει τα τελευταία χρόνια. Γιατί η τεχνολογία προχώρησε και εγώ έμεινα στα φιλμς.
    Κατερινάκι, δεν θα πω άλλα . Νομίζω ότι ο καθένας που σε γνωρίζει θα είχε να προσθέσει και κάτι. Νιώθω πολύ τυχερή που γνωριστήκαμε και ελπίζω να πάει μακριά η φιλία μας. (Να μου φιλήσεις τον αφανή ήρωα τον αγαπητό μου Αρχιμήδη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλε μου Γιαννη καλησπερα.
    Ισως σε "κουρασω" λιγο,αλλα θα σου πω δυο λογια μιας και με επιπλητεις.
    (λογικα περιμενα να το κανεις και σε ενα αλλο ατομο που σχολιασε εδω μεσα)
    Κατ αρχας,σχολιαζω σπανια τα τελευταια δυο χρονια σε blogs.
    Ακομα και οι καλυτεροι φιλοι/ες με εχουν "χασει".
    Tο ιδιο ισχυει και για σενα.
    Οταν σχολιαζω ομως,κρατω τα προσχηματα και τους καλους μου τροπους.
    Ποτε δεν "πειραξα" καποιον χωρις λογο.
    Δεν θα αφησω ομως και τιποτα να "πεσει κατω",αν καποιος/α μου πουλησει μουρη.
    Το σχολιο μου λοιπον,δεν ειχε προσωπικο αποδεκτη.
    Αν το κοιταξεις καλα,θα δεις κατω δεξια στο τελος του το ®.
    Το εβαλα γιατι πριν το υποβαλω στην αναρτηση σου,το υπεβαλα καπου αλλου που εχει σχεση με Twitter and Facebook που ανεφερες στο
    Υγ ..σου.
    Δεν θα το κατεθετα σαν "αστειο" που δεν μου βγηκε.
    Καθαρος αυτοσαρκασμος ειναι.
    Το ποσο..μισογυνης ειμαι,εσυ που με διαβαζεις χρονια,πρεπει να το καταλαβες..
    Το ποσο γραφω για να κανω εντυπωση,
    η; να κερδισω αναγνωσιμοτητα,
    φαινεται καθαρα ολα αυτα τα χρονια,
    απο τις αναρτησεις μου και τα σχολια/αντισχολια,οπως και απο τις θεσεις μου,που στηριζονται παντα στον ορθολογισμο.
    Καμια φορα μπορει να ειναι
    και "καθετες".
    Ετσι προκαλουν διαλογο.
    (πιθανον γονιμο)
    Και για να κλεισω..
    Λογω και της ιδιοτητας μου,
    σπανια πεφτω εξω στην κριση μου,
    και σπανια χανω τα..λογια μου.
    Να περνατε καλα λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κλείνοντας αυτή την "χαρούμενη" παρένθεση, κι αφού ευχαριστώ την marimar για την συμβολή της και τα εύστοχα πάντα σχόλια να πω ότι για κανένα λόγο δεν πρόκειται να κάνω ούτε fb ούτε twitter για τον απλούστατο λόγο ότι τα θεωρώ (προσωπική άποψη βεβαίως) προέκταση των reality shows, κάτι που δεν μου πάει ούτε ως άποψη ούτε ως θέση ζωής, φιλιά σε όλους να περνάτε όσο καλύτερα γίνεται και μην ξεχνάτε: η ζωή είναι εκεί έξω όχι εδώ μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η Κατερινα ειναι για οσους την γνωριζουμε και προσωπικα το κοριτσι που μπορει κανεις να παρομοιασει με την νεραιδα απο τον Πητερ Παν(ξεχναω το ονομα της!)

    Ενα πολυ καλο παιδι και με λιγο πειραγμενο γουστο στα αγορια(μα Jamiroqui;) ,ευγενεστατη ,πρωτη για χορο και κουβεντα.
    Το γεγονος οτι ειναι αδερφη του παραγωγου ειναι στα υπερ της γιατι οσοι τον ζουμε ξερουμε τι βασανιστικη εμπειρια ειναι αυτη!

    Αυτο που εχει μεινει απο την Κατερινα απο ολα τα σχολια που εχει γραψει ολο αυτο τον καιρο(απο 15 Γεναρη εκπομπες μεχρι σημερα) ηταν ενα βραδυ που μιλαγε για τους μαθητες της και τους αποκαλεσε μωρα της...(αυτο για μενα σημανε πολυ τοτε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος12/7/12, 12:57 π.μ.

    Υπέροχος άνθρωπος με ευγενεια ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε