17/1/13

ἡμιτελής...

Πολλά πράγματα στη ζωή μου μέχρι τώρα φαντάζουν ανολοκλήρωτα. Από την εκπαίδευση μέχρι τα μαθήματα αυτοκινήτου στο τέλος δεν υπήρχε το "αποδεικτικό" που θα πιστοποιούσε αυτές τις γνώσεις. Συγγενείς και γνωστοί πολλές φορές με κατέκριναν για αυτό κι όπως το έφερναν δεν φαινόταν κι άδικο: τόσο κόπο έχεις κάνει, τόσο χρήμα έχεις δώσει γιατί δεν το παίρνεις το ρημάδι να φανεί ότι ολοκληρώθηκε;
Μικρότερος είχα αρχίσει να νιώθω μέχρι κι ενοχές, έβλεπα εφιάλτες του είδους να ζω και να ξαναζώ την ίδια εμπειρία, λες και το μάθημα δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Ώσπου ήρθε το πλήρωμα του χρόνου κάποια στιγμή κι μαζί του η απάντηση από εκεί που δεν το περίμενα: Όλοι ερχόμαστε σε αυτή τη ζωή για να πάρουμε ένα μάθημα, όταν αυτό συμβεί η ζωή μας τελειώνει, τουλάχιστον στην υλική της μορφή... 
Η ψυχή παίρνει το μάθημα κι αποχωρεί, σκέφτηκα λοιπόν, για να επανέλθει να πάρει το επόμενο.

Έκτοτε νιώθω άνετα και κάνω συνειδητά αυτό που έκανα πάντα: να σταματάω εκεί που νομίζω ότι δεν έχει νόημα κι ουσία πλέον να συνεχίσω. Από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο. Από μια κουβέντα ή μια "ηλεκτρονική" συνομιλία που όταν καταλάβω ότι δεν πάει άλλο δίνω ένα ξαφνικό τέλος (χωρίς περιθώρια αντίδρασης, άσχετα με το αν αποχωρώ πρώτος ή τελευταίος), έως την όποια εργασιακή ή ερωτική μου σχέση, αυτό που κάποιοι θεωρούν ότι αφήνω ημιτελές στην πραγματικότητα είναι για μένα η ολοκλήρωση ή το φινάλε του.
Ευχαριστώ την Α. για τα τόσα λίγα μα και τόσο σημαντικά που μου άφησε ως παρακαταθήκη πριν αποχωρήσει για το επόμενο μάθημά της.

30 σχόλια:

  1. Αχ μωρέ Blue μου...από τότε που το συζητήσαμε... μου έχει καρφωθεί στο μυαλό αυτή η φράση, γιατί όμως δεν νοιώθω καλύτερα, πιο ξαλαφρωμένη όταν το σκέφτομαι;;;
    Καλημέρα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτές οι παρακαταθήκες, ειναι που μας κάνουνε καλύτερους!
    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που ξέρεις, ίσως ξαναβρεθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εννοείς κάτι τρομακτικό γιόκα μου, ε;

    Αν όχι, συμφωνώ, σημασία δεν έχουν τα χαρτιά, σημασία έχει η γνώση και οι πράξεις που απορρέουν απ αυτήν!

    Σε φιλώ και σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν πάει να έχει ο άλλος την Άρτα και τα Γιάννενα από χαρτιά;
    εαν δεν ξέρει να γράφει το όνομα του τι να τον κάνεις;

    κάτι μπορείς να τον κάνεις...γλάστρα.χιχιχιχιχ

    μην μασάς για κανένα λόγο!
    φιλί ολόκληρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lefti δεν είναι κι εύκολο, μη νομίζεις, έχω δώσει μεγάλες εσωτερικές μάχες για να ισορροπήσω, αν μπορέσεις να το καταφέρεις νιώθεις καλύτερα όμως, να είσαι καλά, φιλιά καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ZouZouna μου εντελώς έτσι είναι, ευτυχώς πέρασαν από τη ζωή μας άνθρωποι που μας άφησαν τις σωστές, φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΥΛΟ είναι σίγουρο αυτό, αφήσαμε στη μέση κάποια πραγματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. tremens όχι μπαμπά, τίποτα τρομακτικό, είναι μια γενική θεώρηση πραγμάτων και δεν στέκομαι ιδιαίτερα καν στα χαρτιά και τις διαπιστεύσεις, αλλά στον τρόπο ζωής, φιλιά σου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. christina δεν μασώ με τίποτα καλή μου, κάποτε μπορεί, πλέον για κανένα λόγο, φιλιά
    υ.γ.: γλάστρα είναι καλή χρήση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλύτερα να τελειώνεις ότι δεν αξίζει σωστά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hfaistiwna έτσι πιστεύω κι εγώ, κι όποιος το καταλάβει το κατάλαβε, δεν χρειάζεται να δικαιολογούμαστε και πολύ, φιλιά μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά τι έγινε;
    Το πήρες το δίπλωμα οδήγησης ή θα είμαι εγώ που θα οδηγώ σ' αυτή τη σχέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αθηνά όχι καλή μου μελιστάλακτη, δεν το πήρα, βέβαια αν κάποιος είναι πολύ ριψοκίνδυνος μπορεί να μπει μαζί μου κι όπου μας βγάλει, προτιμότερο βέβαια να οδηγείς εσύ (το σχέση το έχω δέσει απ' ότι καταλάβατε), σας ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτές οι παρακαταθήκες, ειναι που μας κάνουνε καλύτερους!"με καλυψε η ζουζουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσωτε είναι σίγουρο αυτό, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγώ ως δειλή (και για να το αλαφρύνω λίγο) να πω ότι αν είναι να πάρω το μάθημά μου και να αποχωρήσω , ε, τότε ας μην μάθω τίποτα. Μετεξεταστέα παρακαλώ....
    Πάντως έχεις δίκιο. Αν κάτι δεν βαίνει καλώς και δεν υπάρχουν περιθώρια αποκατάστασης της σχέσης, ας λήγει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα. Δεν είναι όμορφο να τελειώνει πριν φτάσεις στο σημείο που ήθελες, αλλά μερικές φορές δεν γίνεται αλλιώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το να μαθαίνεις είναι καλό με, η χωρίς χαρτί,το να παθαίνεις και να μην μαθαίνεις είναι λόγος ανησυχίας..
    όπως και να έχει!!!

    Δεν είμαι σίγουρη για το τι, και αν καλά κατάλαβα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ολα στη ζωή είναι ένας κύκλος.
    Οταν κλείσει ο κύκλος , όσο και να
    προσπαθούμε με την λογική να ολοκληρώσουμε κάτι η να διακόψουμε κάτι που δεν έχει κάνει τον κύκλο του,θα γυρίσει εναντίον μας.
    Ακου λοιπόν το ένστικτο που είναι πάντα αλάνθαστο.
    Κράτα τις παρακαταθήκες , πυξίδα στη ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατερίνα έλα βρε που θέλεις να μείνεις μετεξεταστέα, απλά θα το καθυστερήσεις πάρα πολύ μέχρι να πάρεις το μάθημα...
    Όσο για το τέλος (είτε σχέσης είτε οποιουδήποτε πράγματος) καλό είναι να το δίνεις εσύ και να μην περιμένεις τον άλλο, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΦΟΥΛΗ μου μια χαρά το πας κι εσύ, μου αρέσει να δίνει ο καθένας την δική του αντίληψη στο θέμα και σίγουρα αν το πάθημα δεν γίνεται μάθημα έχουμε πρόβλημα (τουτέστιν πόσες φορές πρέπει να σου συμβεί κάτι για να το καταλάβεις;), φιλιά σε όλες τις όμορφες του νησιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Anasa το θέμα είναι να αντιληφθείς πότε ολοκληρώνεται ο κύκλος και να μην βρίσκεσαι σε έναν ατέρμονο, κατά τ' άλλα κι εγώ στηρίζομαι πολύ στο ένστικτο και σέβομαι τις παρακαταθήκες που μου έχουν αφήσει... τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @BLUEPRINTS
    Μμμμμμμμμμμμμ, τι λες αγάααααπη μου! Σιγά μην το ρισκάρω.
    Έχω κουτάβι να μεγαλώσω!
    Τελείωσε. Θα οδηγώ εγώ σ' αυτή τη σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αν δε μιλούσα με τον παύλο, θα πίστευα ακόμα πως τσακώθηκες με κάποια α... καλύτερα να το πίστευα αυτό ακόμα. στενοχωρέθηκα.

    τι γλυκός που είσαι όμως! δεν ξεχνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/1/13, 9:28 μ.μ.

    θα συσμμφωνήσω μαζί σου εδωσες μια διάσταση που δεν την είχα.....εγω ημιτελή εκτός από το φαγητό μου αφήνω τα πάντα.........
    να σαι καλά......πολύ καλη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αθηνά δεν έχετε κι άδικο, ο Σήφης πρέπει να έχει μαμά, ας οδηγείς εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ria σίγουρα δεν ξεχνάω, ειδικά τους ανθρώπους που με σημαδεύουν με οποιονδήποτε τρόπο, να είσαι καλά γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. homemade μοιάζουμε και σε αυτό; εγώ βέβαια αφήνω και το φαγητό ενίοτε αλλά τεσπά, να είσαι καλά κι εσύ φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολυ καλό το κείμενο σου αγαπημένε μου για άλλη μια φορά...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Alex andra μου σε ευχαριστώ και στέλνω πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε