19/5/13

Ραδιοτυπίες - Indie Rock Vol.3


Ενημέρωση: 

Κι αφού δεν προλαβαίνω να ανεβάσω άλλο σχετικό ποστ κι αρχίσατε εδώ τις ευχές, να ευχαριστήσω όλους από καρδιάς για σήμερα και ακόμη περισσότερο την Ρία που μου έκανε την τιμή να μου αφιερώσει σήμερα ένα ποστ και που τυχαία μεταξύ άλλων ανακαλύψαμε ότι γεννηθήκαμε στο ίδιο μαιευτήριο (ένα τετράγωνο από το σπίτι που μένω τώρα - και βέβαια με κάποια χρόνια διαφορά...)


Για σήμερα Κυριακή 19/5 από τις Ραδιοτυπίες και το Sin Radio το τελευταίο (προς το παρόν) μέρος στην Indie Rock μουσική.
Ραδιοτυπίες @ Sin Radio - Κυριακή 19:00
Όσοι δεν προτιμήσετε μια παραλία και θέλετε να ακούσετε μια σύγχρονη άποψη της ανεξάρτητης ροκ σκηνής θα σας περιμένω στις 19:00. Να περάσετε πολύ όμορφα ότι κι αν κάνετε.

Συνέχεια προηγούμενου άσχετου Υ.Γ.: Είδατε τελικά ότι η Ελλάδα τα πήγε αρκετά καλά στην Eurovision?

32 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/5/13, 11:28 π.μ.

    αυτή τη φορά είδα πρώτα την ώρα...χαχαχχαα να σαι καλα τα λέμε.....

    είδες έκτη θέση...ο χριστός και η παναγιά μαζί τους.....

    απροπο ...ωραίο το μουστάκι του μπαρμπά αγάθωνα...χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, στοοος...
      μια χαρά και το μουστάκι και το πλασσάρισμα, πάντως πολύ χάλι το χθεσινό γενικά...

      Διαγραφή
  2. Ελπίζω σήμερα να είμαι πιο τυχερή! Χθες δεν ήμουν για να παίξω τζόκερ! Φιλιά πολλά και εκτός απροόπτου τα λέμε στις 7 :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χθες σου αφιέρωσα αρκετά (μπορείς να τα ακούσεις και κονσερβούλα), ελπίζω σήμερα να είσαι παρέα, φαντάζομαι θα σου αρέσει... φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πίνω καφέ - ξες- και ακούω..Λουστράκο και μετά εσένα...:) :) :) το Vol II,ελπίζω να μπορέσω να σε ακούσω ήτοι το Ιντερνέτι να δουλεύει το ρημάδι γιατί την τελευταία εβδομάδα μου κάνει νερά..ή να μην χρειαστεί να πάω οπουδήποτε out of the blue..γιατί το καλεί η περίστασις...φατσόνι που κοιτά τον ουρανό και λέει ούφι...φατσόνι που σε φιλά και φατσόνι που λέει ότι της λείψατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν το επιτρέψει το Ιντερνέτι κι άλλες διεθνείς καταστάσεις φαντάζομαι θα σε έχω ζωντανά το απόγευμα, φτατσόνι που λιβανίζει κι άλλο που στέλνει φιλιά...

      Διαγραφή
  4. μα ήταν από τα καλύτερα τραγούδια. άδικα πήγε το μολδαβικό!!!
    και ο κούκλος ο ισλανδός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά όλα τα άλλα, μα κούκλος ο Ισλανδός; προσπαθούσαμε χθες να βρούμε το γιατί και δεν μας έβγαινε...

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/13, 8:39 π.μ.

    πολύχρονος......εις πολλά έτη άρχοντα μου...χχαχααα
    να τα χιλιασεις υγεία ...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Και καλά με υγεία πάντα και ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ ώς συνήθως άσχετη από το θέμα,μπήκα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά Μπλού μου..ότι μα ότι ποθείς μέσα από την ψυχή μου!
    Και να ξέρεις ότι μπορεί να μη με βλέπετε στις εκπομπές σας,αλλά παρακολουθώ από τις σκιές όταν ο χρόνος μου το επιτρέπει...φιλώ σε και πολύχρονοοοοοςςς!!!! Σμούτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά!
    Να τα Μητσοτακίσεις!
    Να σε χαίρομαι, όσο μπορεί κανείς να χαρεί κάτι το ανεκπλήρωτο!
    Στέλνω κι ένα φιλί, να βρίσκεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ανεκπλήρωτο, να είσαι καλά (αλλά γιατί αναφέρεις ακατανόμαστους;), φιλί κι από μένα

      Διαγραφή
  9. χρόνια σου πολλά !!!
    να κεράσεις σοκολατένια τούρτα ,όσους κεράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε, θα κεράσω ότι τραβά η ψυχή του καθενός, φιλιά

      Διαγραφή
  10. να σε χαιρομαστε αγαπημενε μου.οτι καλυτερο σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου.
    τεραστιο φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ αγαπημένη μου, φιλιά πολλά και σου εύχομαι κι εσένα ότι καλύτερο

      Διαγραφή
  11. Να τα εκατοστήσεις γλυκε μου!να εισαι πάντα καλά και να εχεις δίπλα σου ο,τι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. blue ,εύχομαι κάθε λεπτό και στιγμή της ζωής σου να είναι αισιόδοξη χαρούμενη αγαπημένη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια ευχή πατριωτάκι, να είσαι καλά κι εσύ πολύχρονος για προψές

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και από εδω! Να 'σαι πάντα ευτυχισμένος και χαρούμενος! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι από εδώ, να είσαι κι εσύ πολύ καλά

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά μπλε αγόρι, να είσαι καλά, γερός και πολύ πολύ ευτυχισμένος!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα μου, να έχω πάντα αγαπημένους φίλους γύρω μου κι υγεία να τους χαίρομαι, φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. χρόνια πολλά όμορφέ μου. με υγεία, με αγάπη και πάντα νεανική διάθεση και κέφι!
    το ξέρεις πόσο σε αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου, κι εγώ σε αγαπάω και σε ευχαριστώ πολύ και πάλι

      Διαγραφή
  16. Kαλημέρααααα!
    Κάπου πήρε το ματάκι μου ότι γιορτάζεις και μπήκα να σου πω Χρόνια πολλά... ότι επιθυμείς μα πάνω απ'όλα υγεία!

    Απόψε θα είμαι εκεί... αλλά μην περιμένεις chat ... Συνήθως στις εκπομπές έχω ανοιχτό το σταθμό και ακούω και ταυτόχρονα δουλεύω στον υπολογιστή γι'αυτό και μένω πίσω στο chat καθώς δε μπορώ να το παρακολουθώ ταυτόχρονα...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι προχθές μεγάλωσα, ευχαριστώ για τις ευχές σου, εγώ θα είμαι αύριο με εκπομπή στο ράδιο, αλλά πάνω απ' όλα μας αρέσει η ραδιοφωνική παρέα, στο chat όσοι μπορούν είναι ευπρόσδεκτοι, να είσαι καλά

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε