1/8/13

Καρδιά σαν ζάχαρη...

Την συγκεκριμένη στιγμή της ζωής μου είχα κάνει ήδη ένα μεγάλο βήμα σπάζοντας τα δεσμά σπιτιού, οικογένειας, εργασίας κι άλλων "συμβάσεων" ακούγοντας την καρδιά και το συναίσθημά μου. Δεν μπορούσα όμως ποτέ να φανταστώ ότι η εμμονή μου με την καθαριότητα και την τάξη θα έπαιρνε οριστικό τέλος με τον ερχομό αυτού του πλάσματος.
Κάνοντας την καρδιά μου πέτρα και πηγαίνοντας περισσότερο για πλάκα, βρέθηκα στο σπίτι φίλου στο διπλανό παραλιακό χωριό από αυτό που έμενα. Ανέκαθεν τους είχα συμπάθεια αλλά από την άλλη σκεφτόμενος και την ακαταστασία και την τεράστια ευθύνη που δημιουργεί μια τέτοια υιοθεσία δεν είχα τολμήσει να το σκεφτώ.
Για την Veronica και το Λογοτεχνικό Σάββατο
Με το που καθίσαμε για καφέ στο μπαλκόνι ξεπρόβαλλαν τα αδέλφια της, κουκλιά ομολογουμένως, παιχνιδιάρικα, φιλικά, ήρθαν αμέσως για χάδια. Αυτά ήταν ήδη υιοθετημένα κι ο φίλος για να δικαιολογηθεί μας είπε: ρε σεις, έμεινε μόνο το κοριτσάκι αν το θέλετε, απλά έχει καστανά μάτια (κι η μητέρα κι όλα τα αδέλφια είχαν φωτεινά, γαλανά μάτια). Η μικρή ήταν χωμένη κυριολεκτικά πίσω από τις γλάστρες και δεν ξεμύτιζε με τίποτα, ίσως ένιωθε μειονεκτικά, ίσως η μη ενασχόληση μαζί της την είχαν κάνει αντικοινωνική (τελικά τα παιδικά τραύματα μένουν για όλη την ζωή). Σε κάποια στιγμή έκανε κι αυτή το μεγάλο βήμα της ζωής της (λες κι είχαμε συντονισμένους βιορυθμούς) κι ήρθε κοντά μου, τα μάτια της βαθύ μπλε της θάλασσας, με ακούμπησε ελαφρά με το κορμί της αλλά βαθιά με την καρδιά της, την αγάπησα μεμιάς...

Σαν σήμερα πριν από 13 χρόνια γεννήθηκε η Ταμάρ, αυτό το πλάσμα που μου έδωσε πολλά μαθήματα ζωής, που στα εύκολα και στα δύσκολα ήταν πάντα η πρώτη μου έννοια, που όταν δεν ένιωθα καλά κούρνιαζε δίπλα μου στον καναπέ ή έκανε φωλιά κάτω από τα πόδια μου που αν και δεν έγινε ποτέ εκδηλωτική (καλά, τελευταία το άλλαξε αυτό αρκετά) ήξερε πως να δείξει την αγάπη της, μια καρδιά από ζάχαρη σε ένα πλάσμα που ζητάει λίγα και δίνει πολλά, σε ευχαριστώ για όλα ψυχή μου, σε φιλώ γλυκά και σου υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντα κοντά σου.

Καλό καλοκαίρι παιδιά, από μεθαύριο αρχίζουν οι καλοκαιρινές διακοπές μου και σκοπεύω να περάσω το μεγαλύτερο μέρος τους στην θάλασσα, να είστε πολύ καλά και να δίνετε μόνο αγάπη, αφήστε τα υπόλοιπα άσχημα συναισθήματα εκτός, μόνο βάρος φέρνουν, φιλιά σας.

28 σχόλια:

  1. Να την χαιρόμαστε ... και να την αγαπάμε ... και πάντα μαζί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) :) :)..........
    καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κούκλα η υπέροχη, κι ας έχει γεμίσει το σπίτι τρίχες, χαλάλι της γιε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαλάλι της δεν θα πει τίποτα μπαμπά, τα φιλιά της εγγόνας έχεις

      Διαγραφή
  4. Nα την χαίρεσαι την κούκλα σου και να περάσεις όμορφα στις διακοπές σου (κάνε καμμιά βουτιά και για μένα που φέτος δεν προβλέπεται .. παρ' όλο που είμαι ένα βήμα από την θάλασσα).
    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά, κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια κι όλους τους αγαπημένους σου, βουτιά θα γίνει για όλους σας, φιλιά

      Διαγραφή
  5. :)))))))

    Να τη χαίρεσαι, να την χαίρεστε!!! Κι ένα μεγάλο φιλί από μένα στην Ταμάρ...
    Όμορφα να περάσεις, να ξεκουραστείς και..αγάπη αγάπη αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ (/ούμε) κι από αυτήν κούνημα ουράς (είπαμε εκδηλωτική όχι και τόσο...), αγάπη για όλους και πολλά φιλιά σας

      Διαγραφή
  6. Να την χαίρεστε κούκλα.
    Προχθές σε ένα καφενείο είδα ένα κουκλί αδέσποτο άσπρο λυκόσκυλο, το θέλω, αποφάσισα να το πάρω αν και είχα υποσχεθεί να μην ξανακάνω σκύλο μετά από το χαμό"ευθανασία" του Αρη μαύρος λύκος Βέλγος,αν όλα πάνε καλά σύντομα θα τον δεις σε φωτο.....
    Καλα να περασεις καλές βουτιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ καλή μου, πραγματικά ελπίζω να δω σύντομα φώτο από τον άσπρο κούκλο που λες, είμαι σίγουρος ότι θα περάσει περίφημα μαζί σας, σε φιλώ κι αντεύχομαι τα καλύτερα

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος1/8/13, 9:34 μ.μ.

    ναστε όλοι σας καλά....πολλα τα φιλιά μας σε όλους σας....
    να περάσεις όμορφα....και εμεις απο αυριο αδειούχοι ..και θάλασσα στην αθηνα......φετος δωθε θαμαστε....ολα καλά ευχομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι από την εδώ παρέα φιλιά σε όλους σας, καλή ξεκούραση και καλά μπάνια (έστω εντός Αττικής), να είστε καλά ρε παιδιά, κρατάτε γερά

      Διαγραφή
  8. Να την χαίρεστε Μπλου μου! Να ζήσει πολλά πολλά πολλά ακόμα χρόνια κοντά σας! Πολύ συγκινητική ανάρτηση. Σε νιώθω! Καλές διακοπές από αύριο και καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ για όλες τις ευχές γλυκιά μου, κρίμα που δεν μπορώ να σας έρθω να τα πούμε κι από κοντά, φιλιά πολλά σε όλους σας

      Διαγραφή
  9. Πόσο συναίσθημα σου δίνουν αυτες οι ομορφες ψυχούλες...αδολη αγαπη πραγματκή...μας κάνουν καλήτερους ανθρώπους.. να την χαίρεσαι την Ταμάρ σου.. καλα να περάσεις όπου και να πας ..καλες διακοπες.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως τα λες Ρούλα μου, άδολη και πραγματική αγάπη σου προσφέρουν, σε ευχαριστώ για τις ευχές, να είστε όλοι καλά κι εσείς και να περνάτε όμορφα

      Διαγραφή
  10. Ο κύριος λόγος που δεν θέλω κατοικίδιο είναι η καθαριότητα.. μου αρέσουν αλλά σκέφτομαι την δέσμευση μαζί τους..
    Να την χαίρεσαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ένας τρόπος να ξεπεράσεις πολλά κολλήματα όμως, η καθαριότητα δεν είναι το παν, κι η δέσμευση είναι γλυκιά τελικά... να είσαι καλά μικρέ μου

      Διαγραφή
  11. να περνάς καλά, πολύ καλά... να κάνεις κανένα μπανάκι για μένα, και μπιρίτσες και καφεδάκια κοντά στην θάλασσα... περιμένω την φώτο του καλοκαιριού!!

    Φιλιά πολλά και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα, πέρασα καλά, έκανα αρκετά μπανάκια για όλους και θα επανέλθω με καλοκαιρινή φώτο, φιλιά και τα λέμε

      Διαγραφή
  12. ολα αυτα τα ειπες για την ταμαρουλα...ξερω και καταλαβαινω πολυ καλα γιατι και εγω καποτε ειχα ενα σκυλακι...εζησε μαζι μου πολυ δυσκολες καταστασεις ομως επιβιωσαμε....τελικα εφυγε απο γηρατεια και εγω ορκιστηκα πως αυτο το κενο δεν θα το αναπληρωσει καμια αλλη....ηταν και μενα θυληκο.....καλο καλοκαιρι να εχεις αγορακι μου!!! να μου προσεχεις και να εισαι παντα καλα!!! χαρηκα πολυ που σε γνωρισα και ζησαμε αυτες τις στιγμες που ζησαμε μαζι...δεν ηταν τυχερο να υπαρξουν αλλες γιατι καποιος αλλος το θελησε και αυτος ο αλλος δεν μπορει να καταλαβει ποσο λαθος κανει.....τεσπα ας μην μαυρισουμε το κλημα...κοιταμε μπροστα σκεφτομαστε θετικα και χαμογελαμε στον ηλιο και την θαλασσα που μας περιμενουν!!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ BLUEPRINTS χαιρομαι που σε γνωρισα!!! :) <3 και σε ευχαριστω για ολα οσα εκανες για μενα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα, η Ταμάρ είναι λατρεία, κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και μεταξύ μας δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτα, πέρασα όμορφα βγάζοντας όλες τις άσχημες σκέψεις εκτός και νιώθω γεμάτος και δυνατός για την συνέχεια, φιλιά και τα λέμε

      Διαγραφή
  13. παντα σε διαβαζω κι ας μην σχολιαζω απλα εχω ιδιαιτερη λατρεια στα σκυλιά,
    και συγκινήθηκα
    λεω θα γράψω κι ας μην ααντησει
    ειχα την ηρα ενα υπεροχο χασκι για 13 χρονια
    ακομη γυρνα στο κηπο τα καλοκαιρια την νιώθω
    νιωθω την ουρα της να περνα ξυστα απο το πόδι.
    μου κανε παρέα απο τα 14 εως τα 27
    και μοιαζει στη ταμαρ
    ιδιο ματι, το ενα γιατι το άλλο ηταν καφέ
    καλες διακοπές εύχομαι αν και καθυστερημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θυμάμαι για το σκυλί σου, μου το είχες πει όταν την είδες, να είσαι καλά

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος22/8/13, 12:44 μ.μ.

    Έχω φιλοξενήσει αρκετά σκυλιά σπίτι και μια γάτα, με έναν περίεργο τρόπο δενόμουν μαζί τους και αυτά μαζί μου.
    Κάποτε αναγκάστηκα να κρατήσω ένα άρρωστο αδέσπποτο για να κάνει ένεση ο γιατρός αφου μόνο η ευθανασία θα το έσωζε.
    Όταν ο δόκτωρ είδε το χάλι μου,όχι το εμφανησιακό,το ψυχικό με ρωτάει
    "Έίστε καλά? Ζώο είχατε ποτέ?"
    "όχι" απαντάω
    "σκεφτείτε το καλά πριν πάρετε"

    Κάποτε χάλασε οριστικά το πικ απ μου, ένας φίλος το έβλεπε στο δωματιό μου σε μια γωνιά.
    'Γιατί δεν το πετάς ρε,δεν παίρνει επισκευή"
    "Δε μου πάει καρδιά"απαντάω
    "Και θες ρε φλώρε να πάρεις σκυλί...εδώ δεν αντέχεις να αποχωριστείς το μηχάνημα"....
    Μάλλον δίκιο είχε,κάθε φορα που βλέπω κουταβάκια στα pet-shop σταματάω και χαζεύω....σαν τις γεροντοκόρες που δεν έκαναν παιδιά.
    Ναι τα λατρεύω τα σκυλιά αλλά μάλλον είμαι ακατάλληλος

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα ότι δένεσαι είναι δεδομένο, ότι όταν έρθει η στιγμή του αποχωρισμού γίνεσαι κομμάτια επίσης - όταν μεγαλώνεις ένα σκυλί από μωρό γίνεται σαν παιδί σου, λίγη ευαισθησία να έχεις δεν μπορείς κι αλλιώς (κι εσύ έχεις πολύ από δαύτη), πάντως πραγματικά αξίζει - δέσμευση ναι, αλλά κερδίζεις τόσα πολλά πράγματα που το αντιστάθμισμα είναι μηδαμινό - ελπίζω να κάνεις το βήμα γιατί σε θεωρώ παραπάνω κι από κατάλληλο

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε