24/8/13

Ντύσου πρόχειρα...

Από μικρός (ίσως κι από μωρό) είχα ένα θέμα με το πρωινό ξύπνημα. Σηκωνόμουν μαχμουρλής (μην του μιλάτε του παιδιού), έπινα ένα ποτήρι γάλα (κι αργότερα καφέ με 3-4 τσιγάρα) και χρειαζόμουν περίπου μια ώρα για να συνέλθω και να πάω σχολείο ή δουλειά.
Οι ενδυματολογικές μου προτιμήσεις δε... αφήστε τα, από τρύπια τζιν (παντού όμως, τύπου φοράω σχεδόν κάτι...), ξεβαμμένα μπλουζάκια σε χρώματα παλ ουράνιο τόξο, από χλωρίνη ή από λάθος επιλογή πλύσης κι ότι μπορείτε να φανταστείτε σε παράταιρο κι άκυρο.
Για την Veronica και το Λογοτεχνικό Σάββατο
Έχει τύχει να φύγω για την δουλειά φορώντας ένα τέτοιο μπλουζάκι, ευτυχώς το κατάλαβα στο ασανσέρ (αποφεύγω να κοιτάζομαι στον καθρέπτη όταν είμαι σε τέτοια κατάσταση, φοβάμαι κι ο ίδιος με αυτό που βλέπω), όσο για παράταιρες κάλτσες; άπειρες φορές το έχω ανακαλύψει στον γυρισμό στο σπίτι.
Για κάποια χρόνια όμως - ειδικά απ' όταν άρχισα να μένω μόνος - πρόσεχα πάρα πολύ αυτά που φορούσα, φτάνοντας μάλιστα σε υπερβολές... Για παράδειγμα κατέβαινα να πετάξω σκουπίδια στην τρίχα ντυμένος και φορώντας κολόνια (ναι, με έχουν κοροϊδέψει πολύ για αυτό όπως φαντάζεστε).
Ευτυχώς με τον καιρό επανήλθα στις παλιές συνήθειες και κατά καιρούς μοιάζω με τον σκυλάκο της φώτο (χωρίς τα μπικουτί...).
Φιλιά σε όλους, να έχετε ένα υπέροχο Σ/Κ.

18 σχόλια:

  1. επέστρεψες όμορφέ μου;;;
    με το καλό και πάντα κούκλος είσαι, οτι και να φοράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επέστρεψα καλή μου, πάντα με τον καλό το λόγο είσαι... φιλιά σου πολλά (κι υπομονή, τι να πω;)

      Διαγραφή
  2. Εγώ αυτόν τον σκυλάκο γιατί δεν τον έχω πετύχει ποτέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε είπα κατά καιρούς του μοιάζω (αν και συνήθως δεν μπορώ να κάτσω σε μια θέση, αυτό είναι γνωστό...)

      Διαγραφή
  3. δύσκολα αλλάζουν οι συνήθειες........
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως δύσκολα αλλάζουν, φιλιά σου και στους άντρες σου πολλά

      Διαγραφή
  4. δεν σε πιστεύω, αγκαλιά τον καναπέ άλλος ξέρω ότι έχει, όχι εσύ,για τα μπικουτί θα σε γελάσω και δεν θέλω...
    τα φιλια μου

    υγ τι έγινε με το παραμύθι μας;συνέχεια πότε θα δούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι "καναπεδάτος" τύπος ιδιαίτερα... φιλιά πολλά και τα λέμε
      το παραμύθι θα συνεχιστεί τώρα που θα ξαναμπούμε σε ρυθμούς...

      Διαγραφή
  5. Εγώ το έχω ανάγκη να φοράω και να νιόθω τόσο άνετα, μόνη μου στο σπίτι, ΟΟοοοχ Ο παράδεισος μου! χαχαχα!

    Φιλιά, ευχαριστώ και καφεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θέμα είναι να μένει στο σπίτι αυτή η άνεση... και να μην πηγαίνεις με παντόφλες ως σολίστ σε συναυλία... :)
      φιλιά πολλά κι από μένα

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/8/13, 8:13 μ.μ.

    τι να θέλει να πει ο ποιητής...???
    μάλλον περνα στην νύφη για να τα ακούσει η πεθερά να του πάρει κανα μπουζάκι νέο.....


    πάλιωσαν βρε τα ρούχα του νέου......χαχαχααααααα
    να σαι καλά και ότι και να φοράς το περιεχόμενο ειναι τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα α ρε Παναγή, ξέρεις πολλά τελικά...
      να είσαι καλά ρε συ, σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  7. ααα για την Βερόνικα.. μμμ! κι εγώ εβαλα το μαγιώ μου κι ήρθα με το κραγιόν μου! Είπα πα΄ρτυ θάχουνε!!!
    καλως σε βρήκα πρόχειρα ή καλα ντυμένο!!!
    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς σε με ότι κι αν φοράς, φιλιά επανόδου και το καλοκαίρι καλά κρατάει ακόμη, καλά ότι θες

      Διαγραφή
    2. πεθαίνω για τα φιλιά επανόδου!!!!! καλημέρα !

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε