10/1/14

Ραδιοτυπίες: Nina Simone

Καλή Χρονιά σε όλους κι ευχαριστώ για τις ευχές σας κι από εδώ.
Οι Ραδιοτυπίες επανέρχονται στο Sin Radio το Σάββατο 11/1 με ένα μικρό αφιέρωμα στην Nina Simone.

Να περνάτε πολύ όμορφα και με το κεφάλι ψηλά πάντα...
Για την ηχογραφημένη εκπομπή εδώ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Όσον αφορά στο Λογοτεχνικό μας και στις συμμετοχές που είχαμε για το Καλύτερο Δώρο, σύμφωνα με τον Λουστράκο που ήταν κι ο κρυφός (ναι σιγά που δεν το καταλάβατε) κριτής - νικήτρια είναι η...

Veronica (και θα ειδοποιηθεί τι κέρδισε και πως θα γίνει η παραλαβή του...)

Ευχαριστώ πολύ όλους σας για την συμμετοχή και θα ήθελα (αν μπορείτε και θέλετε βεβαίως - όχι ότι αν δεν μου στείλετε δεν θα γίνει το σχετικό...) να μου στείλετε στο e-mail μια λίστα με 15 περίπου αγαπημένα σας τραγούδια  (1 ώρα εκπομπή αν είναι μικρότερα...) για να σας γίνει ένα σχετικό αφιέρωμα από τις Ραδιοτυπίες... 

6 σχόλια:

  1. μπραβο στη Βερόνικα!!!
    δυστυχως σημερα δε θα σε ακουσω για να πω τραγούδια....
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά, για μένα νικήσατε όλοι - όποτε μπορείς μου στέλνεις τα τραγούδια στο e-mail, ούτως ή άλλως τα αφιερώματα θα γίνουν σε διάφορες ημερομηνίες αυτό τον Χειμώνα

      Διαγραφή
  2. OOoooooooo, ακόμα είναι με το στόμα ανοιχτό, Οοοοοοοο... νίκησα; εγω;
    Χαρά μου, χαρά, χαρά... Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ καρδιά!
    Έχετε καφεδάκι και τούρτα έτοιμα, σας περιμένω!

    Κοίτα, νήνησα εγώ... όλα τα κείμενα ήταν πολύ όμορφα και καλά.

    Φιλιά και ευχαριστώ. Besos y gracias. Muchas gracias, amigos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ναι, εσύ είσαι και με αντικειμενικό κριτή (δεν ήθελα να ήμουν εγώ), θα σου στείλω e-mail αύριο περιμένοντας κάτι, φιλιά και να είσαι καλά

      Διαγραφή
  3. Μπράβο της Βερόνικα !!!!!!
    Πάντα νίκες
    και τραγουδια, να συγκεντρωθώ και θα στείλω. Φαντάζομαι δεν ειναι προικοπαράδωμα!!!! να βιαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, με το πάσο σου βρε, έχουμε ακόμη ολόκληρη σεζόν μπροστά μας... φιλιά

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε