9/9/14

Αποφόρτιση... αμφιθυμία

Όσο και να προσπαθώ να μείνω εκτός όλων αυτών που συμβαίνουν έρχεται πάντα κάτι και με βγάζει εκτός εαυτού...
Δεν μας φτάνει που οι λίστες γίνονται γαργάρα... που η υγεία κι η παιδεία πάει από το κακό στο χειρότερο, που όλα αυτά που πληρώνουμε εμείς οι τυχεροί που ακόμη δουλεύουμε πάνε στον βρόντο (για την ακρίβεια σε τράπεζες, δανειστές και λοιπές χοντρές τσέπες και κοιλιές... ναι βρε, μαζί τα φάγαμε και μαζί τα τρώμε, ξεχάστηκα), έχουμε και το κοινωνικό έργο που παράγεται στην πόλη μας, στην Αθήνα την διαμαντόπετρα, που πιο άνθρακας μόνο στα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας...
Ιδού αγαπητοί μου η ανάπλαση της αγαπημένης (για πολλούς λόγους) πλατείας Αγ. Γεωργίου:

Ένα παγκάκι του αγαπημένου μας δημάρχου όπου δεν θα μπορούν να κοιμούνται οι άστεγοι, που είναι αρκετά επικύνδυνο για τα παιδιά και που τα 3 συνολικά που τοποθετήθηκαν μαζί με τα λοιπά έργα κόστισαν κάποιες αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ... Τουλάχιστον στην Κλαθμώνος τα ξήλωσαν τελείως για να μην κοροϊδευόμαστε κι η νέα δημοτική (και όχι μόνο) αστυνομία φροντίζει να απομακρύνει τα μιάσματα από τον απόλυτο καθωσπρεπισμό και στρουκοθαμιλισμό που μας διακατέχει ως κοινωνία.
Από την άλλη στην Πάτρα ακούω ότι ήδη η πόλη είναι πιο καθαρή από ποτέ (ζηλεύω τρελά πρέπει να σας πω) κι ότι το δημοτικό πάρκιγκ είναι πλέον εντελώς δωρεάν... 
Βέβαια πρώτο θέμα δεν είναι ούτε η κατάργηση όλων των δικαιωμάτων των εργαζομένων ή μη, πολιτών, παιδιών σε υγεία, παιδεία, την ίδια την ζωή τελικά και την ποιότητά της αλλά...
κάτι καρυάτιδες... 
κι όχι αυτή η όμορφη της εικόνας από Ελευσίνα μεριά, αλλά οι άλλες της Αμφί... (τώρα να σχολιάσω μήπως και το "αντιρατιστικό"; α μπα, τσάμπα θα γράψω...). Δεν λέω φαντάζει σημαντική ανακάλυψη, ούτως ή άλλως η σκαπάνη εδώ και 30κάτι χρόνια προς Μακεδονία μεριά σκάβει κι έχει πολιτικές κι εξωτερικές πολιτικές ορμές και δικαίως, πρέπει να αποδείξουμε το αυτονόητο... την ίδια μας την καταγωγή.
Την οποία όμως τι να την κάνω; Όταν με διώχνουν από την ίδια μου την χώρα (όλο και περισσότεροι συνάδελφοι και γνωστοί την κάνουν μετανάστες ανά τον κόσμο) οι κρατούντες ασχολούνται με το πως θα μας τα πάρουν... από παντού... είτε ΕΝΦΙΑ, είτε από την υγεία, ρίχνοντας ψίχουλα "εκπτώσεων" σε πετρέλαιο κι ακατοίκητα... ελπίζοντας απλά ότι το ακατοίκητο μυαλό μας θα εξακολουθήσει έτσι και δεν θα πάρει ποτέ εμπρός.
Δεν θέλω με τίποτα να καταλήξω σε αυτά τα αφιλόξενα και ψυχρά παγκάκια της αρχής (αλήθεια ποιος είναι ο εμπνευσμένος σχεδιαστής;) αλλά δεν σκοπεύω να κάτσω και με σταυρωμένα χέρια είτε μου συμβεί αυτό είτε όχι, κάτι πρέπει να κάνω, κάτι πρέπει να κάνουμε; Τι λέτε;

και για να σας μείνει και μια γλυκιά αίσθηση, ορίστε και το soundtrack με τίτλο Forgive & Forget...

14 σχόλια:

  1. Από την μία το Γκρίκ ντιζάιν από τα παγκάκια του 2014, από την άλλη το αρχαίο μεγαλείο. Οποία σύγκριση...Μόνο θλίψη για την παρακμή. Καλό βράδυ αγορίνα. Θα τα πούμε σύντομα και από κοντά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άστο, ούτε που θέλω να σκέφτομαι αυτή την σύγκριση, φιλιά και τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/9/14, 12:29 π.μ.

    Ανοησίες κάνει ο δήμαρχός σας. Εμάς ο δικός μας τα ξήλωσε όλα τα παγκάκια και ησύχασε! Χαμαί στο πεζοδρόμιο κάθομαι να καπνίσω ένα τσιγάρο και να αγναντέψω το κάστρο.
    Άντε λοιπόν να κάνουμε κάτι. Αλλά δεν ξέρω τι. Θα πρέπει να είναι κάτι συλλογικό και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Εμένα όμως το μυαλό μου δεν με βοηθάει να σκεφτώ τίποτα. Εσύ τι προτείνεις;
    Πάντως ανεκπλήρωτό μου μην αγωνιάς.
    Εάν μείνεις άστεγος δεν θα σε αφήσω να κοιμάσαι στα άβολα παγκάκια του Δήμου Αθηναίων.
    Θα σε πάω στα παγκάκια του Δήμου Ηλιούπολης που είναι βολικά!
    Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι ο δικός μας με ξήλωμα άρχισε και με αυτά τα φουτουριστικά παγκάκια θα το παίξει ότι δεν δίνει δικαιώματα...
      Σίγουρα κάτι συλλογικό πρέπει να γίνει διαφορετικά δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό, εγώ προτείνω περισσότερη συμμετοχή σε πράγματα που γίνονται και δεν βγαίνουν στα μέσα ενημέρωσης, απλές καθημερινές δράσεις που όλες μαζί μπορούν να φέρουν το διαφορετικό...
      Όσο για τα παγκάκια της μαγευτικής Ηλιούπολης, κρατήστε μου ένα κοντά σας...
      και Βαχχχχχχχχχ μη σου πω

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/9/14, 11:14 μ.μ.

      Καλά, επειδή, ας μου επιτραπεί η έκφραση, έχω φάει στη μάπα την απογοήτευση από τις απλές καθημερινές δράσεις στο Άργος, μην είσαι και τόσο αισιόδοξος ότι οδηγούν κάπου.
      Θα σου κρατήσω όχι το ακριβώς δίπλα από το δικό μου παγκάκι, αλλά το αμέσως επόμενο, για να μην δίνουμε και στόχο!
      Και τώρα κάνω βουβό αχ, μην με ακούσουν και οι γείτονες...

      Διαγραφή
    3. είμαι αισιόδοξος άνθρωπος γενικά θα έλεγα - και το παραδίπλα παγκάκι δεν με χαλάει, η αύρα σας θα φτάνει... χχχχ (χωρίς το α που κάνει θόρυβο)

      Διαγραφή
  4. Για δώσε καμιά ιδέα! Να κάνουμε αλλά τι; Το παγκάκι ούτε εμένα θα βολέψει είναι η αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το παγκάκι είναι να το βάλουν... άσε μην αρχίσω και βρίζω
      αυτό που είπα και παραπάνω: συλλογικότητα και περισσότερη δράση, δεν γίνεται από την οθόνη και τον καναπέ η ανατροπή

      Διαγραφή
  5. Α γιε μου, δεν θα μας διώξουν, ευελπιστώ ότι θα τους διώξουμε πρώτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ελπίδα σου και δική μου ευχή μπαμπά, άντε γιούργια...

      Διαγραφή
  6. νέα παγκάκια, ε;
    Γιατί πηγαίνει το (υπέρ το δέον πονηρό) μυαλό μου σε... συναλλαγές;
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όχι βρε, ακούς εκεί συναλλαγές; κάνουν τέτοια οι Δήμαρχοι; τς, τς, τι σκέφτηκες πάλι... (κάπου διάβασα ότι στοίχισε 310.000 € αυτή η ανάπλαση... μπορεί να είναι κι από ασήμι το μεταλλικό στοιχείο που βλέπουμε στα παγκάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε ξέρεις πόσο παλεύω μέσα μου να κρατήσω την οργή μου... Δε ξέρεις όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ να δεις... αλλά μήπως αρκετά δεν το "παίξαμε" ψύχραιμοι; μήπως πρέπει να βρει οδό διαφυγής αυτή η οργή και να μετουσιωθεί σε κάτι νέο; καλή συνέχεια

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε