20/12/14

Boem Radio - πρόγραμμα Σ/Κ

Οι Ραδιοτυπίες μαζί σας αυτή την Κυριακή στις 20:00 με έναν καλεσμένο (και συνεργάτη που προς το παρόν γράφει, κριτικάρει και φωτογραφίζει αλλά σύντομα και με δική του εκπομπή...) από τα παλιά, αγαπημένο και πολύ καλό φίλο... κυρίες και κύριοι ο mahler μαζί μου (κι ο Θεός βοηθός).
http://boemradio.com

Το πρόγραμμα του Boem Radio για αυτό το Σαββατοκύριακο είναι το ακόλουθο:

Σάββατο
18:00 - 20:00 Συντυχάνω με τον Βασίλη
20:00 - 23:00 Πόσο ψηλά; με τον Etolo

Κυριακή
20:00 - 22:00 Ραδιοτυπίες (η αφεντιά μου)
22:00 - 24:00 Που πας καλέ μου Λουστράκο με τον Παύλο
http://boemradio.com
Σας περιμένουμε να περάσουμε όμορφα παρέα, φιλιά σας και τα λέμε.

Κι εδώ η ηχογραφημένη εκπομπή για όσους θέλουν να την ακούσουν

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/12/14, 12:40 μ.μ.

    Ω! Ξεκινάτε επισήμως και δυναμικά βλέπω! Με κουμπάρο! Δεν έχω καλύτερο!
    Θα πάρω τα ακουστικά μαζί μου και θα σας κρυφακούσω, μια και θα είμαι στη δουλειά και δεν θα μπορώ να βάλω την ένταση στη διαπασών!
    Καλημέρα ανεκπλήρωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ αγαπητό ανεκπλήρωτο θα κάνετε τέτοια παρατυπία για μένα; σας ασπάζομαι και θα μεταφέρω τους χαιρετισμούς στον κουμπάρο, καλή σας ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα, θα είμαι σεμνός αύριο. Ούτε μια Έφη Θώδη δεν έβαλα στην μουσική μου λίστα χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όντως βρε συ, αλλά ετοιμάσου για δύσκολες ερωτήσεις, μην νομίζεις ότι δεν θα ανακρίνω τον νέο συνεργάτη μας, φιλιά και τα λέμε αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε